Search
en-USsv-SE
den 24 juni 2018

VITAL - Kvalitet, ledning och arbete

Introduktion

VITAL utvecklar löpande sitt kvalitetsarbete för att ge sina kunder och partners en kvalitativ samarbetspartner som förstår värdet av rådande behov av kvalitet, och samtidigt är en flexibel partner som kan anpassa sig efter kundens behov och önskemål.

VITAL arbetar för en ISO9001 certifiering, och arbetar därför efter föreskrivna modeller enligt ISO 9001.

VITAL vill att underleverantörer och samarbetspartners även uppfyller kraven för ISO9001, och arbetar aktivt för att driva denna fråga för ett gemensamt kvalitetsarbete.

Ledningssystem

För att underlätta bolagets dagliga verksamhet, och för att följa föreskrivna strukturer för kvalitetshantering, har VITAL implementerat ett ISMS system som stödjer ISO 9001 och ISO 27001.

Detta system är en operatörslösning som är baserat på processmodeller föreskrivna enligt TMForum, och hanterar allt från kunder, tjänster, beställningar, leveranser och administration.

(TMForum´s  NGOSS Structure Model)

Nyckelord för VITALs kvalitetsarbete

 

  • Att sätta individens behov i centrum och basera lösningar och fokus mot kunder baserat på individuella behov
  • Att sätta kunden i centrum och eftersträva långa kundrelationer
  • Att fastställa mätbara kvalitetsmål vilka regelbundet följs upp och revideras
  • Att ha en öppen och rak kommunikation och motiverande medarbetare som samarbetar prestigelöst
  • Att basera beslut på fakta
  • Att arbeta med processer
  • Att agera utifrån principen noll-tolerans, med uttalade tillfredsställda kunder, genom att eftersträva 100% nöjda kunder.

 

 

KONTAKTA OSS

Kontakta oss gärna för att få mer information om våra produkter och tjänster.

SUPPORT

Behöver du support? Då är du välkommen att kontakta vår helpdesk direkt!

NYHETER




MEDLEMSKAP

 

Copyright 2018 by VITAL Integration of Scandinavia AB Användarvillkor Integritets policy
Back To Top